+387 (0)33 252-703
Eshop@posta.ba

Česta pitanja i odgovori


 

Koji načini plaćanja su na raspolaganju?

Postoje četiri mogućnosti plaćanja.

Naručene proizvode možete platiti na nekoliko načina:

1. BANK TRANSFER - nakon odabira načina plaćanja na ekranu vam se prikazuju podaci za uplatu

Za plaćanje iz BiH:

UniCredit Bank dd BiH
Filijala Sarajevo 
Žiro račun: 3389002208285423

Primalac:
JP BH POŠTA d.o.o.
Ul. Obala Kulina Bana 8
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina

Svrha (referenca)
Broj računa/narudžbe

Plaćanje isključivo u KM valuti. 



Za plaćanje iz inostranstva:

ON BEHALF:

UniCredit Bank dd BiH
SWIFT CODE: UNCRBA22
Branch Sarajevo

USER:
on behalf users account in UniCredit Bank dd
IBAN= BA393389002208285423

JP BH POŠTA d.o.o.
Ul. Obala Kulina Bana 8
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina

DETAILS ABOUT PAYMENTS (detalji o plaćanju):
Broj računa/narudžbe

Plaćanje isključivo u EUR valuti. Naznačiti da sve bankarske troškove snosi kupac (Field 71A popuniti sa OUR).


2. Karticama Visa, MasterCard i Maestro jednokratno (ePay)

3. Online plaćanjem putem PayPal računa

4. Online plaćanjem putem PikPay usluge

 

 Kakva je sigurnost u online plaćanju?

Potpuno ste sigurni dok kupujete na internetskim stranicama www.eshop.posta.ba. Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana. Podaci su šifrirani čime se spriječava neovlašteni pristup prilikom njihovog korištenja, te se osigurava siguran prenos informacija prilikom komunikacije između korisnikovog računara i WebPay servisa, i obratno.

 

 Kolika je poštarina?

Poštarina se dodaje narudžbi u fazi naručivanja proizvoda i prikazana je u sadržaju ''Dostava'', te je treba naznačiti prije nego što se kompletira narudžba tj. naručivanje.

Cijena usluge dosta je usklađena sa Cjenovnikom poštanskih usluga ''JP BH Pošta'' d.o.o. Sarajevo.

 Kakvi su uslovi dostave?

Dostavljač je ''JP BH Pošta'' d.o.o. Sarajevo.

Naručeni proizvodi u pravilu će biti dostavljeni sljedeći dan od trenutka primitka obavijesti o preuzimanju pošiljke od dobavljača ili sa skladišta.

U slučaju dostave u gradove i naselja izvan 1. zone, naručeni proizvodi u pravilu će biti dostavljeni najkasnije u roku od 3 dana od trenutka primitka obavijesti o preuzimanju pošiljke sa skladišta.

 

 Kako ću znati ima li željenih proizvoda na zalihi?

Informaciju o stanju zalihe saznaćete na internetskoj stranici eshop.posta.ba iznad naziva artikla gdje će pisati „Dostupnost: na stanju“ ili „Dostupnost: nije na stanju“.

Šta ako nisam na adresi u trenutku dostave?

Dostavljač će vam ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke. Na obavijesti je naznačena adresa pošte te vrijeme i rok u kojem možete preuzeti svoju pošiljku. Rok počinje teći idućeg dana od dana ostavljanja obavijesti.

 

 Mogu li pratiti svoju narudžbu?

Status narudžbe možete jednostavno pratiti u svom profilu „Narudžbe“. Uđite u svoj profil i kliknite na link “Narudžbe” kako biste provjerili status svoje narudžbe.

Takođe, nakon što je Vaša pošiljka otišla na dostavu, na Vaš mail dobićete obavijest o broju pošiljke s linkom na kojem možete provjeriti status svoje pošiljke.

Kakav je postupak prilikom kupovine na našoj Internet stranici?

Kupovati u našem e-Shop-u je jednostavno. Padajući meni nalazi se na lijevoj strani i organiziran je prema vrstama i kategoriji proizvoda. Navigacijom kroz sadržaj na e-Shop stranici koji opisuje glavne kategorije dolazi se do do željene informacije.

Na internetskim stranicama možete kupovati kao registrirovani korisnik, a takva kupovina pruža imogućnosti:

  •   brži proces narudžbe i naplate
  •   provjeru statusa narudžba
  •   pregled prošlih narudžba
  •   izmjenu podataka korisničkog računa
  •   izmjenu lozinke
  •   spremanje dodatnih adresa za dostavu
     

Registracija

Na početnoj stranici eshop.posta.ba  kliknite na ''Registracija“ i upišite svoje lične podatke. Ako ste tačno unijeli podatke, na adresu e-pošte koju ste naveli stići će vam potvrda registracije. S pomoću e-mail adrese i lozinke, u svakom trenutku možete pristupiti svom korisničkom računu i svojim podacima. Ako ste se registrirali još prije, kliknete na dugme „Prijava'' i upisujete svoj korisnički e-mail i lozinku.

Kupac je odgovoran za povjerljivost svog korisničkog računa – korisničkog imena, lozinke i ostalih ličnih podataka - kao i za prava pristupa svom računaru. Vi prihvatate odgovornost za sve aktivnosti koje se obave koristeći se vašim korisničkim imenom i lozinkom.


Korpa / kupnja

Kupujete klikom na tipku „Vaša korpa“. U Vašoj korpi tipkom ''Dodaj'' možete i dodavati i uklanjati proizvode koje želite kupiti. Kupovinu završavate klikom na tipku „Kompletiraj narudžbu“. Pratite redoslijed sljedećih stranica koje će vas vodiri kroz proces naplate i dostave. Nakon unosa vaših podataka i odabira načina plaćanja, narudžbu završavate klikom na ''Pošalji narudžbu''. Na vašu e-mail adresu primit ćete potvrdu o obavljenoj kupovini, a sadržaj i status kupovine moći ćete u svakom trenutku provjeriti na svom raprofilu, odabirom opcije ''Narudžbe'' ispod menija ''Dobrodošli'' u gornjem desnom uglu ekrana. Molimo vas da sačuvate dobivenu e-poruku jer se od vas mogu tražiti informacije iz poruke. Ako ne primite ovu e-poruku, javite nam se na adresu e-pošte:Eshop@posta.ba kako bismo mogli naći i potvrditi vašu narudžbu.

1. korak – napunite vašu korpu

Izaberite svoj proizvod i željenu količinu te potvrdite izabrano klikom na „Dodaj“. Ako želite nastaviti pregledavati proizvode te dodati nove u svoju korpu, kliknite na „Nastavi Kupovinu“. Ako ste završili kupovinu, izaberite „Vaša korpa“ i ''Kompletiraj narudžbu''. U tom koraku ''Kompletiraj narudžbu'' morate navesti kontaktne podatke koji su nam potrebni za potvrdu Vaše narudžbe i dostavu.

Ako ste novi kupac, popunite sva obavezna polja iz ''Registracije'', a ako ste već registrovani kupac, upišite samo lozinku. Klikom na „Registracija“ potvrđujete tačnost upisanih podataka.

2. korak – adresa za dostavu

Izaberite adresu za dostavu koju ste prethodno unijeli prilikom registracije ili upišite novu adresu.

3. korak – način dostave

Proizvode dostavlja ''JP BH Pošta'' d.o.o. Sarajevo. Sljedeći korak vodi vas do načina plaćanja.

4. korak – način plaćanja

U ovom koraku dobijate dodatne informacije o način plaćanja. Možete odabrati:

direktno plaćanje

plaćanje različitim kreditnim karticama

online plaćanje putem PayPal računa.

5. korak – pošalji narudžbu.

Ako je narudžba uspješno zaključena, na ekranu ćete vidjeti sve informacije o narudžbi i status u kojem se narudžba nalazi. Na Vaš mail dobićete poruku s detaljima narudžbe. Ako ste naknadno utvrdili bilo kakve nepravilnosti prilikom kupovine, jednostavno nazovite na naš telefonski broj: 033 252 703 (pon. – petak od 8 do 16 h).

 

 Naručio sam proizvod, ali nisam dobio potvrdu na e-mail

 U slučaju da ste zaključili narudžbu, ali niste dobili potvrdu putem maila, narudžba najvjerojatnije nije kompletirana ili ste pogriješili prilikom unosa mail adrese. Nazovite nas na broj: 033 252 703 (pon. – petak od 8 do 16 h)

 

Mogu li vratiti ili zamijeniti proizvod?

Ako zbog bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, povrat je moguć (u originalnom pakiranju) u roku od 15 dana od dana primitka robe, a e - Shop obavezuje se zamijeniti proizvod ili vratiti novac. Trošak povrata snosi kupac.

Mogućnost raskida ugovora ne vrijedi:

  • za dostavu prehrambenih proizvoda, kada je originalna ambalaža otvorena ili oštećena
  • za dostavu higijenskih i proizvoda za ličnu njegu
  • za već korištene, oprane ili na bilo koji način oštećene proizvode
  • za tehničke proizvode, ako je kupac pojedine komponente otvarao ili sastavljao
  • za lako pokvarljivu robu ili robu kojoj brzo ističe rok upotrebe
  • za robu koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

Što ako je preuzeta pošiljka oštećena?

Dostavljeni proizvod obavezno pregledajte prilikom preuzimanja te provjerite postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci ili na samim proizvodima koji se nalaze u pošiljci. U slučaju postojanja takvih oštećenja ili nedostataka molimo vas da pošiljku ne preuzimate te da nas nazovete na broj 033 252 703 (pon. – petak od 8 do 16 h).